პროექტის სახელწოდება
|
,,არა ბულინგს“
|
განხორციელებაზე პასუხისმგებელი პირის
სახელი და გვარი
|
ხათუნა კავლელაშვილი
|
სამიზნე ჯგუფი
|
სსიპ ქალაქ თბილისის N207 საჯარო
სკოლის საბაზო
საფეხურის მოსწავლეები
|
პროექტში ჩართული მოსწავლეების რაოდენობა
|
30 მოსწავლე
|
პროექტის განხორციელების ვადები
|
15.10.2019 -დან 15.11.2019-მდე
|
პროექტის მიზანი:
|
ხელი
შეუწყოს მოსწავლეებში მოქალაქისთვის საჭირო
უნარ-ჩვევების
და დამოკიდებულებების
(ადამიანის
უფლებები, ტოლერანტობა,
კონფლიქტის
მართვა) განვითარებას;
|
შედეგები
|
მოსწავლეებმა
უნდა შეძლონ:
·
გამოხატონ
თავიანთი დამოკიდებულება ბულინგის
ყველა ფორმის, მათ შორის ფიზიკური, ვერბალური,
ფსიქოლოგიური, კიბერ და სხვა ტიპის ბულინგის
მიმართ.
·
ციფრული
ტექნოლოგიების ეფექტურად, უსაფრთხოდ, პასუხისმგებლობით გამოყენება სამართლებრივი
·
და
ეთიკური ფაქტორების გათვალისწინებით;
·
ბულინგის/კიბერუსაფრთხოების
გაანალიზება,
საფრთხეების ამოცნობა და თანატოლთა დასაცავად
რეკომენდაციების შემუშავება.
|
მეთოდოლოგია
|
მინილექცია, პრეზენტაცია, დისკუსია, საინფორმაციო
ბუკლეტების/პოსტერების დამზადება, თემატური
ფილმების ჩვენება .
|
მონიტორინგი და
შეფასება
|
პროექტის განხორციელებაზე მონიტორინგი მოხდება შემდეგი
მექანიზმებით:
·
მონაცემთა
შეგროვება და ანალიზი (კითხვარები,
შეფასების/თვითშეფასების რუბრიკები).
|
დაგეგმილი აქტივობები:
|
Ø საინფორმაციო
შეხვედრა პროექტის მონაწილეებთან
Ø და პროექტის გეგმის შედგენა
|
|
Ø მოსამზადებელი სამუშაოები პროექტის განხორციელებასთან
დაკავშირებით
|
|
Ø
პროექტის პრეზენტაცია
პროექტის
მონაწილეები გაეცნობიან ერთმანეთს და წარადგენენ პროექტის პრეზენტაციას.
|
|
მოწვეული
სტუმარი - ლექცია-სემინარი
მოწვეული სტუმარი (შესაბამის საკითხებზე მომუშავე
სპეციალისტი) ჩაატარებს საინფორმაციო-საგანმანათლებლო
ხასიათის ლექცია-სემინარს თემაზე : ბულინგი/კიბერბულინგი და მათი გავლენა ბავშვის ფსიქოლოგიაზე;
პროექტის ბენეფიციარები მიიღებენ ინფორმაციას
საზოგადოებაზე ისტ-ის როგორც პოზიტიური,
ისე ნეგატიური ზემოქმედების შესახებ.
სალექციო კურსის მოსმენის
შემდეგ კითხვა-პასუხის
რეჟიმში მოსწავლეები მიიღებენ ამომწურავ
ინფორმაციას მოცემულ თემასთან დაკავშირებით (უკუკავშირი).
|
|
პოსტერების/ბუკლეტების კონკურსი თემაზე: ,,არა ბულინგს!“
კონკურსის
ფარგლებში მოსწავლეები შექმნიან პოსტერებს ბულინგის ყველა ფორმის წინააღმდეგ,
თემაზე ,,არა ბულინგს!“
წარდგენილ
პოსტერებს/ბუკლეტებს ჟიური შეაფასებს
წინასწარ განსაზღვრული შეფასების კრიტერიუმების მიხედვით და
გამოავლენს საუკეთესო ნაშრომებს.
|
|
ფილმების/ვიდეორგოლების ჩვენება - განხილვა.
პროექტის
ბენეფიციარები ნახავენ ფილმებს/ვიდეორგოლებს საკუთარი და სხვისი უფლებების გააზრება - დაცვასთან
დაკავშირებით, რომლებიც წარმოადგენენ
რეალურ ისტორიებს და პირდაპირი ან არაპირდაპირი გზით
კავშირშია მათ ყოველდღიურ ცხოვრებასთან.
ფილმები:
·
არნე სვინგენი -,,ბალადა გატეხილ ცხვირზე“;
·
ლორი ჰოლც ენდერსონის - ,,ილაპარაკე“;
·
ქეთრინ ერდსკინის - ,,ჯაფარა ,
·
პატრიკ ნესის ,,ურჩხული გიხმობს“
ჩვენების
ბოლოს მოეწყობა ფილმის/ვიდეორგოლების მიმოხილვა.
|
|
Ø დისკუსია
მოეწყობა დისკუსია საკვანძო კითხვებზე:
·
რა უნდა გავაკეთო რომ არ გავხვდე ბულინგის მსხვერპლი?
·
რატომ და როგორ უნდა დავიცვა ტექნოლოგიებით სარგებლობისას,
სხვებთან ონლაინ კომუნიკაციისას, უსაფრთხოების წესები და
ეთიკის
ნორმები?
|
|
საკლასო/სასკოლო ესეების კონკურსის გამართვა
თემა - ,,არის თუ არა ჩვენს საზოგადოებაში კანონიერების
კულტურა? “
კონკურსის ფარგლებში მოსწავლეები დაწერენ არგუმენტირებულ ესეს.
წარდგენილ ესეებს ჟიური შეაფასებს
წინასწარ განსაზღვრული შეფასების კრიტერიუმების მიხედვით და
გამოავლენს საუკეთესო ნაშრომებს.
ჟიური დაკომპლექტება სკოლის ქართული ენისა და ლიტერატურის და
სამოქალაქო განათლების მასწავლებლებისგან.
|
|
პროექტის
შეჯამება, შეფასება
|
|
Ø ბლოგის შექმნა
Ø შეიქმნება
ბლოგი,
სადაც განთავსდება ინფორმაციები პროექტის
ფარგლებში მიმდინარე ღონისძიებების შესახებ ( ფოტო, აუდიო/ვიდეო მასალა , მოსწავლეთა ნახატები/ნამუშევრები
და სხვადასხვა სარეკომენდაციო ხასიათის
ინტერნეტრესურსები).
|
პროექტის გეგმა
Подписаться на:
Сообщения (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий